Teme i motivi Hrvatske fotografije (Zelimir Koscevic)

Danas više nikomu ne pada na pamet da tzv. dokumentarnost Atgetovih fotografija smatra
mjerilom vrijednosti. Ma koliko se kritika fotografije cvrsto drzala nekih svojih
interpretacijskih nacela koja gotovo u pravilu opisuju ono što se na slici vidi, malo tko bi

fotografiju Miljenka Horvata povezao s poetikom protokonceptualne skupine Gorgona,
Franju Pommera s ozracjem bidermajera u Hrvatskoj, Tošu Dabca s Metro-Goldwin-
Mayerom ili Mia Vesovica s duhom šezdeset osme. Tu se negdje i krije kljuc razumijevanja
fotografske slike koju medij proizvodi analognim ili digitalnim automatizmom, bez veze s
konceptualizmom, bidermajerom, filmskom industrijom ili šezdeset osmom, odnosno s
mnogo širim kontekstom od onog što ga medij moze pruziti. Ovdje se dakle napušta “kuzni?
medij, koji vec ozbiljno prijeti zagadenju opce vizualne kulture, a prije negoli se krug
dioramskog iluzionizma zatvori, valja preispitati koordinate koje ga odreduju. Cilj je ove
knjige i njezine opsezne bibliografije da promišljanje o statusu fotografske slike danas
obogate još jednim ekološkim prilogom.?

  • ISBN: 9789533341200
  • Izdavac: Meandar media
  • Godina: 2016.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 143

Cijena: 116,10 kn

Informacije o knjizi skopiyovanan s web stranice www.ljevak.hr i objavljen na našoj web stranici se upoznali čitatelje.